HTML

Finnmálna Kínában

Kína, két tesó + 1 barát, 3 hét. Lássuk!

Friss topikok

Címkék

Archívum

Ééééééés igen! Beértem magam! Ma a mai napról írok.

Fölcihelődtünk, kicsekkoltunk, befejeztük a vásárlást, van mindenkinek minden, boldogság. Olyan komolyan vettük ezt a feladatot egyébként, hogy én csak némi joghurtot reggeliztem, Bendi semmit, Mátét meg nem tudom soha követni. Vásárlás után átcaplattunk a másik hostelbe (most itt leszünk 3 egész éjszakát, tiszta otthon érzés...), és a nap végén következett a jutalom: a vacsora. Bendivel gond nélkül befaltunk annyi tésztát, ami jobb napokon egy négy fős családnak elég. Még lecsúszott egy kis tofu is meg utána egy nagyon izgalmas jégkrém: belül zöld színű (szerintem) vaníliafagyi és datolyakrém, meg ilyen rizszselé, és az egészet felpuhult ostya borítja. Nyamm, nyamm, nyamm. Szerintem jobban jártam vele, mint a zöldborsós-babossal.

Most egyébként újra abban a hostelben lakunk, ahol legelőször, csak olcsóbban és feleannyira csöves szobában. Mondhatni, kulturált. Egyesítettük csomagjainkat, pihenünk, örömködünk, jól vagyunk. Viszont internet még˝¨mindig csak 300 km-re innen, a lobbyban van, szóval a képekre még várni kell.

És ennek örömére, hamarosan különleges meglepetés várható!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://finnmalna.blog.hu/api/trackback/id/tr526508001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zs17 2014.07.14. 20:03:08

Nagyon izgalmas. Várjuk a meglepit. Csak meg akartam osztani, hogy Reb, anyukád újságírói vénáját örökölted. Már úgy várom az újabb és újabb blogbejegyzéseket, mint öreg nénik a kedvenc sorozatukat.
Egyébként nem tudom állatot, vagy embert ölnék "inkább". Talán egyiket se. Mondjuk egy szúnyogot lecsapni... hát... talán annak nem fáj annyira. Gyorsan meghal. De ha egy kutya és egy ember között kellene választanom azt inkább nem tenném meg, ha lehet.

Finnmalna 2014.07.16. 07:36:25

Zsó :D az öreg nénis megjegyzés nagyon tetszett! hájjal kenegetsz.
én sem szívesen ölnék, nyilván teoretikus a kérdés. de egyébként én is idős, boldog életet élő 90 éves nénivel és újszülött kiscsikóval példálóztam :)
süti beállítások módosítása